maanantai 31. joulukuuta 2012

taasko vuosi vaihtuu? mitä helvettiä..
Ja mitä minä olen tehnyt? yritin muuttaa, olen lihonut ja laihtunut ja ollut pakkohoidossa ja vaikka mitä!
Psykoosin takia nyt muutama viikko sitten pakkohoidossa nenämahaletkun jatkeena, revin sen pois varmaan 3 kertaa, jonka takia sitten jouduin lepareihin.

Mutta on tässä yksi nousukausikin ollut, pääsin mm pois suljetulta ja päätin jättää hoidot kokonaan taakseni vaikken ollutkaan siinä kunnossa. Lääkäri ja hoitajat (tavallaan) onneksi saivat pääni kääntymään ja olen hoidossa edelleen.

Entä joulu. Noh, sain osastolla yhdeltä hoitsulta villasukat lahjaksi, hän oli kutonut sellaiset kaikille. Ihan kiva ja hyödyllinen juttu kerrankin.

Mun ulkonäkö... huhhu. Hiukset irtoo ja ohenee ja nyt nämä ovat tälläiset... silkinohuet ja aika rumat. nyin tämän kokonaan ihan lyhyeksi poikatukaksi. Posket lommolla, silmät kuopalla, rintalasta loistaa(<3 ah.="ah." ei="ei" hirve="hirve" ja="ja" k="k" nbsp="nbsp" niist="niist" ovat="ovat" p="p" reiteni="reiteni" se="se" sivarret..="sivarret.." t="t" yli.="yli.">
Ja yksi kaverikin on tullut! sellaisen sain ihan sattumalta. Molemmat vihaamme itseämme, pitkä sairasteluhistoria, melkein samat diagnoosit, samat suunnitelmat.. oih ihanaa.

2 kommenttia: